Proszę o pomoc

Pytania i wątpliwości dotyczące wyboru maszyny do szycia lub innego sprzętu najlepiej dostosowanego do Twoich potrzeb. Nasz ekspert wyjaśni czym należy się kierować w podejmowaniu decyzji i na co zwracać szczególną uwagę przed zakupem.

Proszę o pomoc

Postautor: Mariusz10 » 26 paź 2008, 14:40

Pani Jolu napisałem PW na innym forum ale znalazłem to więc mam nadzieje że otrzymam pomoc.

Chciałbym zakupić dla swojej pani maszynę do szycia sęk w tym że nie znam się na tym zupełnie i mam ograniczone fundusze w granicach 400 zł.

Po przeczytaniu kilku postów na różnych forach zorientowałem się że nie polecają maszyn łucznika a w moim przedziale cenowym jeste ich dość sporo .

Dodatkowo znalazłem arka radom, singer 8280, singer 2250, brothet LS 2125 czy mogłaby pani coś mi polecić wiem że macie też punk handlowy i serwis więc jestem skłonny kupić u państwa takie cudo.

Proszę o pomoc w wyborze będę wdzięczny . Dodatkowo powiem że maszyna ma służyć do domowego użytku

pozdrawiam
Mariusz10

Re: Proszę o pomoc

Postautor: Mariusz10 » 27 paź 2008, 10:33

Pięknie dziękuję za odpowiedź termin zakupu wydłużył się o 1 miesiąc więc myślę że dam rade finansowo z modelami które Pani poleciła . I myślę że nawet zakupie u państwa maszynę bo widzę że znacie się na rzeczy, macie serwis i ogólnie bardzo pozytywnie odebrałem państwa firmę

pozdrawiam i na pewno się jeszcze odezwę w sprawie zamówienia maszyny do szycia
Mariusz10

Postautor: Mariusz10 » 26 lis 2008, 10:19

Witam serdecznie po przerwie zbliża się ten moment w którym chciałbym zakupić maszynę dla mojej pani.

Tutaj pojawia się pytanie czy wymienione wyżej modele dalej są w takiej cenie ( może niższej ;) )czy może cena uległa zmianie na wyższą.

Dodatkowo chciałbym zapytać która z tych dwóch modeli będzie lepsza :) do domowego użytku

Ps czytałem dobre opinie o Janome ale zdam się na podpowiedź specjalisty

pozdrawiam serdecznie
Mariusz10

Postautor: Mariusz10 » 26 lis 2008, 13:17

Bardzo dziękuję za odpowiedź