Proszę o pomoc

Pytania i wątpliwości dotyczące wyboru maszyny do szycia lub innego sprzętu najlepiej dostosowanego do Twoich potrzeb. Nasz ekspert wyjaśni czym należy się kierować w podejmowaniu decyzji i na co zwracać szczególną uwagę przed zakupem.

Proszę o pomoc

Postautor: Mariusz10 » 26 paź 2008, 14:40

Pani Jolu napisałem PW na innym forum ale znalazłem to więc mam nadzieje że otrzymam pomoc.

Chciałbym zakupić dla swojej pani maszynę do szycia sęk w tym że nie znam się na tym zupełnie i mam ograniczone fundusze w granicach 400 zł.

Po przeczytaniu kilku postów na różnych forach zorientowałem się że nie polecają maszyn łucznika a w moim przedziale cenowym jeste ich dość sporo .

Dodatkowo znalazłem arka radom, singer 8280, singer 2250, brothet LS 2125 czy mogłaby pani coś mi polecić wiem że macie też punk handlowy i serwis więc jestem skłonny kupić u państwa takie cudo.

Proszę o pomoc w wyborze będę wdzięczny . Dodatkowo powiem że maszyna ma służyć do domowego użytku

pozdrawiam
Mariusz10

Re: Proszę o pomoc

Postautor: Jolanta.Wojcik » 26 paź 2008, 15:30

Witam serdecznie!
Przeglądałam Pana posty na muratorze i już byłam skłonna odpisać ale nie chcę zbyt często się tam udzielać aby nie było to odczytywane jako forma reklamy.